onsdag 25 april 2007

Some boys try to hard

Var går gränsen? Var finns gränsen mellan att vara för på, eller att vara för svårfångad? När ska man lära sig? Ska man lära sig? Hur ska man vara? Vad ska man göra? Vad ska man inte göra? Ännu mer, vad ska man säga, vad ska man inte säga?Varför reagerar man genom att backa när saker och ting blir för enkelt??..

Hatar det. Varför faller man inte för de man kan få? Varför ska man alltid vilja jaga? Finns inte jakten, så tröttnar man, det blir ointressant, varför? Blir så trött! Vill ha en, som ville ha mig, men så fort det börjar bli lite seriöst, och när jag inser att det kan bli något, då BACKAR JAG!

Vem fan tappade mig när jag var liten?

Jag blir lättirriterad, sur, grining, svartsjuk udda nog, och bara jävligt jobbig, så att personen ska tröttna och dra. Nej det vill jag ju inte, jag vill jaga.. Dessutom är jag bäst i världen på att krossa folk. haha. fy fan, att jag ens klagar över att jag är singel.. Har några exempel på killar jag varit med aslänge, som är ganska tillslutna, liksom, tar det lugnt, väntar på känslor.. Men när det väl kommer "jag tror jag är kär i dig." ja då inser jag att ajg inte känner samma sak.

DÄREMOT, de SVIN som jag inte kan få, fan vad jag faller. Ni som känner mig vet vem jag pratar om, och vad det ledde till. Men det suger.. Verkligen. Han var ett svin, är ett svin. Och jag kommer ändå inte över honom. SUck på mig.Och.. hjärtat, förlåt att jag är sån här..

-------


Louise är hemma om 61 dagar.

Inga kommentarer: