tisdag 17 april 2007

Film är bäst på bio.

Idag var jag på bio. Med philip. Sjukt najs faktiskt.. Blev bättre än jag trodde, haha.. Filmen var bra också.. Sen åkte vi typ runt hela stan och sen till baugetten vid korsvägen. Mat mat mat..

känns bra. bra bra bra bra bra.

Sfs reklamkampanj:"Film är bäst på bio".
(Chris, you should know.)
men ja, jag håller med. verkligen.


iM glad.

Shallalalala, jag har tråkigt just nu,.. Matteprov imorgon men jag sover nog hellre.. drömmer rosa drömmar, paris hilton style? Kanske kanske..

Har en ny klubb. iClub. grym klubb, tönting klubb, men whatever. Det handlar om att ha iKul. Just iFun. la la la la la..

har kört bil idag också.. märker att jag inte ens är i närheten av att skriva så mycket som jag brukar.. Blir bara massa tomma meningar hit och dit, underförstådda meningar som bara du och jag förstår.. det suger väl för hon där, eller han, men whatever .


Louise kommer hem snart. bara ca 70 dagar kvar. och jag måste stänga av min dator om sju minuter. tears. my iPrecious. hhahahahaha. grymt!jag måste göra en iDictionary. Fräckt fräckt. vad är det med mig? helt hype. inte bra, kommer få hjärtinfarkt eller nåt. suck ..

Cola? någon?

Inga kommentarer: